قوانین و مقررات

خرید و تسویه حساب

جهت خرید از وبسایت کفش ابراهیمی میتوانید با استفاده از یکی از کارتهای عضو شتاب، خرید های خود را بصورت نقدی تسویه نمائید.

لازم بذکر آنکه با توجه به شرایط خرید نقدی مواد اولیه تولید، از پذیرش هر گونه چک معذور میباشیم. (این مورد برای نمایندگیهای شهرستان صادق نمیباشد).

 

ارسال سفارشات

کلیه سفارشات به دو طریق متداول یعنی باربری یا ترمینال ارسال میگردد؛ چنانچه تمایل به ارسال از طریق باربری دارید حتما باید هنگام ثبت سفارش، در قسمت “توضیحات” این موضوع را قید بفرمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه راهنمای خرید، تسویه و ارسال مراجعه فرمائید.

 

مرجوعی

مشتریان محترم میتوانند در صورت بروز هر گونه مشکل، و یا حتی عدم پسند کالا، خرید خود را با شرایط ذیل مرجوع نمایند:

  1. ارایه شماره فاکتور، یا تصویر بارنامه و یا رسید تسویه خرید.
  2. حداکثر مدت زمان قبول مرجوعی 45 روز از تاریخ فاکتور خواهد بود.
  3. مرجوع کالا بدون هیچگونه کسر وجهی صورت میپذیرد، و لکن هزینه های حمل و نقل به عهده مشتری خواهد بود.
  4. مشخصا ایجاد ایرادهای فیزیکی بر روی اجناس و یا بسته بندی، موجب کسر هزینه آن و البته با ارسال تصویر و مدرک برای مشتری انجام میپذیرد.
  5. حداکثر میزان قبول مرجوعی 1 عدد (گونی_کارتن) برای هر محصول میباشد؛ مثلا چنانچه 5 عنوان و از هر کدام 2 کارتن خرید شده باشد، از مجموع 10 کارتن خریداری شده تنها 5 عدد آن امکان مرجوع خواهد داشت. (اینکار بمنظور جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی برخی کاربران صورت میپذیرد).
  6. وجه اجناس مرجوعی پس از دریافت بار و اطمینان از سلامتی آنها، حداکثر 48 ساعت به حساب “شخصی که فاکتور بنام ایشان صادر شده” واریز، و رسید آن برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

نظرات

کاربران میتوانند در مورد کیفیت محصولات در صفحه هر محصول نظر دهند، محتوای نظرات ارسالی به عهده نگارنده آن بوده، و سایت مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

پذیرش قوانین

خریداران محترم پیش از خریدهای خود موظف به مطالعه قوانین سایت بوده، و ثبت سفارشات بمنزله پذیرش مقررات تلقی خواهد شد.

قوانین این صفحه ممکن است به مرور زمان آپدیت گردد.

 

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!